مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-19سياسي

اجرای طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی


طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه آغاز شد.

- طرح اندیشه تمدن ساز ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی مسئول دبیرخانه طرح اندیشه تمدن ساز تهران و مشارکت استادان برگزار شد.

جلیلی در ابتدای این مراسم، به بیان جزییات این طرح و نحوه برگزاری آن در قالب گروه های سه الی پنج نفره و با فعالیت اعضاء به صورت مباحثه محور پرداخت و افزود: هر گروه یک مربی دارد که نقش آن هدایتگر، ناظر و جهت دهی مباحث اعضا بوده و این اعضای هرگروه هستند که هر بخش از مطالب را ارائه می دهند و با هم به مباحثه می پردازند.

وی از جمله نکات حائز اهمیت در این طرح را نوع نگارش بسیار غنی و پرمحتوای کتاب طرح اندیشه تمدن ساز دانست و ابراز امیدواری کرد که این طرح، از جمله طرح های جذابی است که از نظر محتوایی مورد استقبال گسترده استادان قرار بگیرد.

جلیلی گفت: با توجه به سبک خاص نگارش کتاب، پیشنهاد می شود اعضای هیات علمی از فایل های صوتی این کتاب که مجموعه سخنرانی های رهبر معظم انقلاب است، بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی

اجرای طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی