مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-19اجتماعي

شهرک صنعتی انگوران برای مدیریت پسماند نیاز به محل دپوی مناسب دارد


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در صورت بی خطرسازی نکردن و مدیریت غیرصحیح پسماند پزشکی، پس از صدور اخطاریه، برابر قوانین و مقررات اقدام می شود.

- معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان: شهرک صنعتی انگوران برای مدیریت پسماند نیاز به محل دپوی مناسب دارد ایسنا/زنجان معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در صورت بی خطرسازی نکردن و مدیریت غیرصحیح پسماند پزشکی، پس از صدور اخطاریه، برابر قوانین و مقررات اقدام می شود.

سعید محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت پسماند صنایع و سرب و روی، اظهار کرد: با توجه به مکان یابی در محل سردهات برای مدیریت پسماندهای صنایع سرب و روی، پسماندهای تولیدی واحدهای واقع در شهرک روی، روزانه به محل لندفیل سردهات منتقل و مدیریت می شود و متمرکز کردن همه پسماندهای واحدهای صنعتی سرب و روی مستقر در شهرستان زنجان در لندفیل سردهات، پایش و مدیریت یکپارچه این پسماندها را تسهیل و امکان پذیر کرده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات اخذ شده برای مدیریت پسماندهای شهرک صنعتی انگوران و سایر واحدهای پراکنده شهرستان ماهنشان به ویژه شهر دندی، لندفیل اختصاصی مشابه با لندفیل سردهات در منطقه شناسایی و مورد بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی انگوران برای مدیریت پسماند نیاز به محل دپوی مناسب دارد

شهرک صنعتی انگوران برای مدیریت پسماند نیاز به محل دپوی مناسب دارد