مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-19حوادث

کشف 262 کیلو موادمخدر از یک خودروی پژو


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 262 کیلو مواد افیونی در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو در محور بزمان-ایرانشهر شهرستان بمپور و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

- محمد رضا نصیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزِییات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود یک ویژه تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از چند روز رصد و کنترل تحرکات این قاچاقچی، سرانجام روز گذشته قاچاقچی مورد نظر را در حالی که با یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال انتقال محموله مواد افیونی از محور بزمان-ایرانشهر بمپور بود را مشاهده و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و او را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار 262کیلو گرم مواد افیونی تریاک کشف شد.

نصیری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 262 کیلو موادمخدر از یک خودروی پژو

کشف 262 کیلو موادمخدر از یک خودروی پژو