مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-19پزشكي

رویترز: اومیکرون خفیف تر از دلتا نیست


محققان بر این باور هستند که سویه جدید می تواند ایمنی ایجاد شده در میان جامعه را که پیش از این با تزریق دو دز واکسن ایجاد شده بود، از بین ببرد.

- خبرگزاری رویترز با اشاره به نتایج یک پژوهش جدید نوشت: بررسی های انجام گرفته از سوی امپریال کالج لندن نشان می دهد خطر ابتلا به اومیکرون پنج برابر بیشتر از سویه دلتا بوده و هیچ نشانه ای از خفیف تر بودن این سویه جدید نسبت به نوع خطرناک دلتا دیده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد خطر ابتلا به سویه اومیکرون بیش از پنج برابر بیشتر از سویه دلتا است و هیچ نشانه ای از خفیف تر بودن آن دیده نشده است.

این سویه که به سرعت در سراسر اروپا منتشر شده، همزمان با روزهای پایانی سال 2021، تهدیدی برای برگزاری جشن های سال نو میلادی بشمار می رود.

به نظر می رسد یافته های جدید اعمال محدودیت های شدیدتر را در تعدادی از کشورهای اروپایی با هدف جلوگیری از گسترش سویه جدید در پی داشته باشد.

نتایج این پژوهش که توسط امپریال کالج لندن انجام شده و براساس داده های بدست آمده از سازمان خدمات درمانی ملی انگلیس و موسسه امنیت سلامتی این کشور بدست آمده بر روی افرادی انجام شده است که نتایج آزمایش پی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: اومیکرون خفیف تر از دلتا نیست

رویترز: اومیکرون خفیف تر از دلتا نیست