مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-19سياسي

اولین جشنواره استانی « مرد میدان» در مازندران برگزار شد


اولین جشنواره استانی مرد میدان ویژه ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت در مازندران به کار خود پایان داد.

- ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران پیش ازظهر یکشنبه در اولین جشنواره استانی مرد میدان با بیان اینکه جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله برنامه ها است، افزود: گفتن خاطرات رزمندگان به فرزندان و نوادگان و جمع آوری این خاطرات از برنامه های ما است.

وی بر لزوم انتقال ارزش های دفاع مقدس و مدافع حرم به نسل های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: به اولین جشنواره استانی مرد میدان 450 اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شده است.

وی با اظهار اینکه در مجموع در این جشنواره 20 نفر برگزیده شدند، گفت: برترین های جشنواره به جشنواره ملی که در دیماه در تهران برگزار می شود، معرفی می شوند.

سردار ملکی خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان را هدف اولین جشنواره استانی مرد میدان ذکر کرد و گفت: رزمندگان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خاطرات خوبی دارند و باید این ارزش ها و خاطرات را به نسل های مختلف کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و دفاع از حرم یک گنجینه به شمار می رود از خانواده ایثارگران و رزمندگان خواست تا آثار و ارزش ها را به نسل های دیگر منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره استانی « مرد میدان» در مازندران برگزار شد

اولین جشنواره استانی « مرد میدان» در مازندران برگزار شد