مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-19اجتماعي

مشکلات آموزشی مدارس و تبعات فضای مجازی برای دانش آموزان


یک استاد دانشگاه فرهنگیان ضمن تبیین مشکلات آموزشی مدارس و تبعات فضای مجازی برای دانش آموزان تاکید کرد که یکی از بزرگ ترین ضعف های آموزش مجازی که در دوره کرونا برگزار شده، - تعامل اندک میان دانش آموز و معلم است که ریشه آن اصرار بخش های ستادی بر رعایت قواعد آموزش حضوری در آموزش مجازی و توجه اندک آنها به تحقق اهداف اصلی آموزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله بنیادی، پژوهشگر آموزش وپرورش و استاد دانشگاه فرهنگیان به مشکلات آموزشی مدارس و تبعات فضای مجازی برای دانش آموزان پرداخت و ضمن تبیین چالش ها، راهکارهایی نیز به این منظور ارائه کرد.

وی با اشاره به بروز کرونا در اواخر سال 1398 و اوج گرفتن آن در ابتدای سال 99 که موجب تعطیلی مدارس شد گفت: با وضعیتی روبه رو شدیم که تجربه ای درباره آن در ایران و سایر کشورها وجود نداشت.

برای تعطیل نشدن آموزش ها سال تحصیلی 99 با مشکلات متعدد آموزشی در بستر برنامه ای به نام شاد، سپری شد و این بحران، ضعف شدید وزارت آموزش وپرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در این زمینه، بسیار برجسته کرد.

از ضعف سواد دیجیتالی تا شکاف دیجیتال؛ مشکلات متعدد ارتباط الکترونیکی معلمان با دانش آموزان این استاد دانشگاه ادامه داد: رشته ارتباطی که رکن اصلی آموزشی دانش آموز و معلم است از یکدیگر گسسته شد و می بایست راه جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آموزشی مدارس و تبعات فضای مجازی برای دانش آموزان

مشکلات آموزشی مدارس و تبعات فضای مجازی برای دانش آموزان