مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-19اقتصادي

اینترنت و شارژ بخرید، 500 تومان جایزه ببرید


وقتی از بلندترین شب سال یا همان شب یلدا صحبت می کنیم منظورمان ساعت و دقیقه نیست، چون یلدا فقط کمتر از چند صدم ثانیه از شب های دیگر بلند تر است، - سوپر اپلیکیشن تاپ که قدرت گرفته از بانک پارسیان هست شرایطی را برای شما فراهم کرده تا هر روز، یعنی از تاریخ 1 الی 30 آذر شانس برنده شدن جایزه ی 5 میلیون ریالی تاپ را داشته باشید، برای شرکت در قرعه کشی فقط کافیست تا از سوپر اپلیکیشن تاپ شارژ یا بسته اینترنتی خریداری کنید تا یکی از 30 برنده خوش اقبال جشنواره یلدای بی نهایت با تاپ باشید.

برای شرکت در این جشنواره کافیست تا با دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ و یا از طریق سایت تاپ برای خرید شارژ و اینترنت اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل اقدام کنید.

البته باید به این نکته توجه کنید که هر 5 هزار تومان خرید شارژ برابر با یک شانس قرعه کشی است؛ یعنی شما با خرید یک شارژ 20 هزار تومانی یا یک بسته اینترنت 50 هزار تومانی می توانید به ترتیب 4 و 10 امتیاز یا شانس کسب کنید.

تاپ، دستیار گوش به فرمان شما سرویس خرید شارژ و بسته اینترنتی در تاپ در کنار ده ها خدمات کاربردی دیگر برای شما دردسترس هستند تا در شرایط فعلی که آلودگی هوا و ویروس منحوس کرونا سلامتی افراد را تهدید می کند، بهترین خدمات پرداختی را برای شما فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت و شارژ بخرید، 500 تومان جایزه ببرید

اینترنت و شارژ بخرید، 500 تومان جایزه ببرید