مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-19دانش

تصمیمی که ساختار دانشگاه های علوم پزشکی را با مشکل مواجه می کند


افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی طرحی بود که در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری و سرانجام تصویب شد؛ این در حالی بود که بدنه دانشگاه های علوم پزشکی و حتی جامعه پزشکان و دانشجویان علوم پزشکی عمدتا مخالف این طرح بودند.

- ایسنا/خوزستان افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی طرحی بود که در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری و سرانجام تصویب شد؛ این در حالی بود که بدنه دانشگاه های علوم پزشکی و حتی جامعه پزشکان و دانشجویان علوم پزشکی عمدتا مخالف این طرح بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی 23 آذرماه کلیات طرح افزایش دانشجویان و متخصصین حوزه های پزشکی را تصویب و ستاد نقشه جامع علمی کشور را موظف کرد در مدت 10 روز با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جزییات این طرح از جمله تعداد دقیق افزایش دانشجویان دوره های عمومی و تخصصی پزشکی را بررسی و به جلسه بعدی شورا اعلام کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز همان روز گفت: وزارت بهداشت باید طرح جامعی در خصوص تقویت و توسعه شبکه جامع سلامت و درمان به شورا ارائه دهد.

دکتر سعیدرضا عاملی، در جلسه 851 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ماده واحده‎ای در ستاد نقشه جامع علمی کشور درباره افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و نیز افزایش متخصصان پزشکی به تصویب رسیده بود که در زمینه ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی که ساختار دانشگاه های علوم پزشکی را با مشکل مواجه می کند

تصمیمی که ساختار دانشگاه های علوم پزشکی را با مشکل مواجه می کند