مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-19سياسي

رتبه اول آذربایجان شرقی در نسخه نویسی الکترونیکی


مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: استان ما در میان دانشگاه های علوم پزشکی بزرگ کشور رتبه اول و در میان کل دانشگاه ها رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است که البته در میان استان های بزرگ کشور نیز رتبه اول را دارد.

- وحید مجیدی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: نسخه نویسی الکترونیک یکی از بزرگترین پروژه های دولت و مجلس است که در حوزه سلامت، قانونگذار با تاکید بیشتر سازمان بیمه را موظف کرده است تا آن را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه از اول دی ماه نسخ کاغذی حذف می شود، متذکر شد: این طرح وظیفه ی سازمان بیمه نبوده و خواست و نیاز جامعه است که باید به آن سمت حرکت کنیم؛ در آیین نامه سال 1399 و 1400 با تاکید بیشتری به حذف دفترچه بیمه و الکترونیکی شدن آن اشاره دارد لذا سازمان بیمه احساس مسئولیت بیشتری کرده و از یک دی ماه نسخ کاغذی را قبول نخواهد کرد.

وی افزود: این برنامه به مدت شش سال قبل در کرمان انجام شده و نواقص آن رفع شده است در استان ما نیز در اسفند 1397 در بستان آباد پایلوت آن زده شد لذا بعد از سه سال تجربه در این امر نواقصات آن رفع و تکامل بسیاری یافته است.

مجیدی بیان کرد: در حال حاضر میانگین نسخه نویسی تمام الکترونیک در کل کشور به 76 درصد رسیده است که این رقم در یک آذرماه 62 درصد بود و در طول 27 روز 14 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول آذربایجان شرقی در نسخه نویسی الکترونیکی

رتبه اول آذربایجان شرقی در نسخه نویسی الکترونیکی