مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-19سياسي

12 هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال 12 هزار و 788 نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسؤولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 748 دوره آموزش برای کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط 145 مربی هلال احمر به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شد.

وی گفت: این تعداد دوره در خصوص کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، آموزش های 22 ساعته،  پایه داوطلبی و تخصصی بوده است.

موسوی یادآوری کرد: ارائه این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی، شرکت ها و کارخانجات، دانش آموزان، اعضای خانه های هلال، اعضای حضوری و مجازی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در این مدت 287 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات و آموزش های 22 ساعته برای 5 هزار و 341 نفر در سطح ادارات، شرکت ها، کارخانجات و دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند

12 هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند