مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-19اقتصادي

مددجویان بهزیستی در ایلام 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال گرفتند


مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری تاکنون 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری تاکنون 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

زهرا همتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این خبر اظهار کرد: تسهیلات اشتغال به 240 نفر تاکنون پرداخت شده و مددجویان اعم از افراد دارای معلولیت و غیر معلولیت با دریافت آن صاحب شغل شده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام، مجموع اعتبار اشتغال مددجویان این اداره کل از محل تبصره 16 در سال جاری را حدود 450 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود 500 نفر از مددجویان برای دریافت این تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

همتی با بیان اینکه سرانه پرداختی تسهیلات به مددجویان 500 میلیون ریال بوده که نرخ سود چهار درصد با بازپرداخت هفت ساله است، خاطر نشان کرد: پرداخت این تسهیلات با معرفی مددجویان که پرونده اشتغال آنها در کمیته شهرستان و استان تایید گردیده به بانک های عامل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان با دریافت این تسهیلات طرح های مختلف خدماتی و کشاورزی نظیر آرایشگری، کسب و کار، فروش پوشاک و زنبورداری و دامداری راه اندازی خواهند کرد، افزود: اعتبار اشتغال مددجویان این اداره کل نسبت به پارسال افزایش بیش از 40 درصدی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بهزیستی در ایلام 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال گرفتند

مددجویان بهزیستی در ایلام 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال گرفتند