مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-19اقتصادي

واکسیناسیون در ایران؛ سوژه جدید مسافران خارجی


به دنبال ازسرگیری صدور ویزای توریستی ایران که بیشتر از یک سال و نیم متوقف شده بود، این پرسش ها مطرح است که آیا رفع این ممنوعیت به تنهایی برای بازگشت گردشگران خارجی به ایران کافی است، - آیا قیمت و هزینه ها در ایران انگیزه ای قوی برای سفر گردشگران خارجی به حساب می آید و یا همچنان ترس از ویروس کرونا مانع از سفر آن ها به ایران می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی و ارزیابی بازار گردشگری ایران نشان می دهد هنوز نگرانی های ناشی از کرونا در بین مسافران خارجی برقرار است و اغلب مردم هنوز برای سفرهای بلند و طولانی آماده نیستند و به سفرهای کوتاه و نزدیک تمایل بیشتری نشان می دهند، هرچند این نظر قطعی حاکم در بازار جهانی سفر نیست.

در ایران اما آژانس داران می گویند برای بهتر شدن وضعیت سفر گردشگران خارجی باید تا فصل پاییز سال 2022 صبر کرد.

هرچند عراقی ها و پاکستانی ها مدت ها است نگرانی از سفر در دوران کرونا را کنار گذاشته اند و سفر به ایران را از سر گرفته اند، اما در سمت دیگر، گردشگران چینی که در سال های پیش از کرونا یکی از اولویت های اصلی ایران بودند هنوز آماده سفرهای بین المللی نیستند.

در بازارهای سنتی ایران، همچون اروپا و آمریکا نیز علاوه بر این که بیشتر سفرها در انتظار نتایج و تحت تاثیر مذاکرات وین است، بی اطلاعی یا کم اطلاعی از وضعیت واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در ایران؛ سوژه جدید مسافران خارجی

واکسیناسیون در ایران؛ سوژه جدید مسافران خارجی