مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-19اقتصادي

افتتاح آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان


آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری در دفترمرکزی جهاددانشگاهی افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری در دفترمرکزی جهاددانشگاهی افتتاح شد.

محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور در این مراسم بیان کرد: جهاددانشگاهی علاوه بر فرآوری مواد معدنی چه در ذخایر معدنی و چه معادن کم عیار و با عیار بالا در بحث بازیابی زباله های الکترونیکی بسیار خوب عمل کرده است.

وی افزود: در فصل جدید مدیریت جهاددانشگاهی کرمان، تمرکز بر فرآوری مواد معدنی در کرمان است؛ همچنین امیدواریم واحدهای تربیت مدرس بتوانند در این امور همکاری داشته باشند.

پورعابدی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این آزمایشگاه در آینده شاهد فعالیت های بزرگ تر و مثمرثمر باشیم.

سپس حسین مهرابی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، اظهار کرد: در دنیا برای خاک مس با عیار یک دهم هم توجیه اقتصادی پیدا می شود در حالی که صنعت فولاد رو به افول است؛ به عبارتی در چهل سال آینده رشد قیمت های صنعت مس بسیار بیشتر از فولاد است؛ همچنین صنعت مس در خودروهای برقی بسیار کاربرد دارد به همین دلیل برخی آن را طلای آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان

افتتاح آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان