مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-19سياسي

حمایت از جهاددانشگاهی استان مرکزی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: تولد 800 نوزاد در مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی بسیار امیدوارکننده است.

- ایسنا/مرکزی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: تولد 800 نوزاد در مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی بسیار امیدوارکننده است.

علیرضا نظری 28 آذرماه در جریان بازدید از مجموعه درمانی تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی، اظهار کرد: بازدید امروز بسیار امیدوارکننده بود، چراکه چه بخواهیم و چه نخواهیم، بخش قابل ملاحظه ای از خانواده های این کشور به لحاظ باروری دارای مشکل هستند که آثار و تبعاتی برای پایداری و ماندگاری زندگی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بخشی از این خانواده ها نیز به لحاظ مالی دچار چالش هستند و این امر مانع مراجعه آنها به چنین مراکزی شده است و برخی نیز امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند یا اطلاعات جامعی از این ظرفیت ها ندارند تا از آنها استفاده کنند و بر اساس این نیاز جامعه به درستی پاسخ داده نمی شود.

میلیون ها زوج نابارور در کشور وجود دارد و تنها درصدی از این خانواده ها موفق به استفاده از خدمات اینگونه مراکز می شوند.

نظری با بیان اینکه در مرکز استان مرکزی این زیرساخت ها فراهم است و هنوز عمر این مرکز به یک دهه نمی رسد، گفت: بر اساس گزارش دریافتی از فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جهاددانشگاهی استان مرکزی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه

حمایت از جهاددانشگاهی استان مرکزی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه