مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-19سياسي

مدیران سهل انگار در جذب اعتبارات قابل بخشش نیستند


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران سهل انگار در جذب اعتبارات قابل بخشش نیستند.

- مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای راهمالی خطاب به مسئولان حاضر افزود: باید قدردان این مردم باشیم، مردمی که با تمام مشکلات نسبت به مسئولان لطف دارند و شما را محترم می دارند و احترام مسئولان از طرف مردم جز پاسداشت نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: فراموش نکردن این مردم جز خدمت به آنها نیست، مسئولان باید نسبت به وعده هایی که به مردم می دهند توجه داشته باشند و وعده بدون عمل به مردم نباید داده شود تا خدای ناکرده نگاه مردم به نظام تغییر پیدا نکند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور شاید رفع این حجم از مشکلات در زمان کوتاه شاید امکان پذیر نباشد، اما نباید از تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم غفلت شود.

روشنفکر تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تلاش شود تا با تکیه بر همین ظرفیت ها در رفع مشکلات اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط دولت در تأمین واکسن کرونا در کشور و سیر نزولی این ویروس در جامعه ادامه داد: تعداد فوتی های روزهای اخیر با آغاز به کار دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران سهل انگار در جذب اعتبارات قابل بخشش نیستند

مدیران سهل انگار در جذب اعتبارات قابل بخشش نیستند