مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-19سياسي

دانشگاه پدافند هوایی ارتش به پیشرفت تجهیزات نیروهای مسلح کمک می کند


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح باید با انجام پژوهش و ابداعات جدید به پیشرفت تجهیزاتی، تسلیحاتی و ثبت اختراعات کمک کنند.

- ، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان، استادان و دانشجویان برتر دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح به ویژه دانشگاه پدافند هوایی ارتش باید با انجام پژوهش و ابداعات جدید به پیشرفت تجهیزاتی، تسلیحاتی و ثبت اختراعات به روز در نیروهای مسلح کمک کنند، گفت: ارتقای دستاوردها در حوزه نظامی دقیقاً با افزایش قدرت و توان بازدارندگی رابطه مستقیم و هم سویی دارد.

وی با اشاره به اینکه بدون پژوهش، تحقیق و تفحص یقیناً آینده ای درخشان در تمام سطوح علمی، نظامی، صنعتی، پزشکی و … در کشور نخواهیم داشت، افزود: درجه و سطح فعالیت های پژوهشی یکی از معیارهای اصلی پیشرفت و توسعه جوامع قلمداد می شود که در زمینه گسترش فعالیت های پژوهشی نسبت به گذشته برتری و تفاوت بسیار چشمگیری را در زمینه های مختلف به دست آورده ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پژوهش محوری کلید ابتکار و توسعه علمی کشور است و در دانشگاه های نظامی باید به جد و بیش از پیش پیگیری و دنبال بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پدافند هوایی ارتش به پیشرفت تجهیزات نیروهای مسلح کمک می کند

دانشگاه پدافند هوایی ارتش به پیشرفت تجهیزات نیروهای مسلح کمک می کند