مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-19سياسي

برنامه های متنوع بسیج دانش آموزی همزمان با شهادت سردار دلها


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: به منظور تبیین مکتب سردار سلیمانی بین نوجوانان برنامه های متنوع سازمان بسیج دانش آموزی قزوین همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

- با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های بسیج دانش آموزی استان قزوین در روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با ویژگی های انقلابی گری، ولایت مداری، استکبارستیزی، بصیرت و شجاعت در دوران های مختلف در دفاع از ولایت و مبارزه با استکبار درخشید و الگو و قهرمانی فاخر در تمام دوران است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین اذعان کرد: بسیج دانش آموزی استان قزوین در نظر دارد در روز شهادت سردار دل ها ویژه برنامه های مختلفی را برای الگوپذیری از این قهرمان انقلابی برگزار کند.

وی عنوان کرد: چالش کتابخوانی مثل حاج قاسم به صورت تک مرحله و از محتوای کتاب مدرسه، درس حاج قاسم برگزار می شود که فایل PDF این مسابقه نیز در کانال شاد بسیج دانش آموزی به آدرس https://shad.

ir/qazvinbasij بارگزاری می شود.

سرباز با اشاره به اینکه 100 نفر از برگزیدگان چالش مثل حاج قاسم مبلغ 100 هزار تومان دریافت می کنند افزود: در این مسابقه 5 فصل از کتاب در 5 کلیپ به مدت 5 روز از دوشنبه 6 دی ماه لغایت 10 دیماه از شبکه شاد بسیج دانش آموزی بارگزاری می شود و در پایان هرروز یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های متنوع بسیج دانش آموزی همزمان با شهادت سردار دلها

برنامه های متنوع بسیج دانش آموزی همزمان با شهادت سردار دلها