مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-19بين الملل

حضور 4.5 میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/کمک ناچیز کمیساریا


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه 4.

5 میلیون اتباع غیر مجاز در ایران حضور دارند، گفت: هزینه های پرداختی از سوی کمیساری التیام کوچکی برای هزینه های پرداختی است.

- حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم از کمیساریای پناهندگان که تلاش خوبی برای کمک به پناهندگان را با ما داشته اند، تشکر کنم.

وی افزود: با توجه به تحولات افغانستان این موضوع را با کمیساریای در میان گذاشته بودیم و در جلسه امروز به نکاتی از جمله حضور حدود 4 میلیون از اتباع غیر مجاز از افغانستان در ایران و همچنین 500 هزار نفر مهاجر در سال جدید پرداختیم و تلاش داریم که از مهاجرت غیر ضرور جلوگیری شود.

ذوالفقاری اظهار کرد: هماهنگی هایی با مسئولان طالبان با توجه به اینکه در حال حاضر چند صد هزار نفر از مهاجر در اردوگاه های شرق کشور نگهداری می شوند صورت گرفته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه کمک های بین المللی کمتر از 5 درصد نیاز مهاجران را تأمین می کند عنوان کرد: در حال حاضر 526 هزار دانش آموز افغانی در حال تحصیل در کشور داریم همچنین 3 میلیون و 400 هزار دوز واکسن به اتباع خارجی تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4.5 میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/کمک ناچیز کمیساریا

حضور 4.5 میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/کمک ناچیز کمیساریا