مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-19فرهنگي

کشف گنج های پنهان هر منطقه در گرو برگزاری رویدادهای فرهنگی


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی در کشف گنج های پنهان هر منطقه بسیار تاثیرگذار است؛ چه بسا فرهیختگانی که در یک منطقه سال ها قبل زیسته اند و اکنون آثارشان به فراموشی سپرده شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی در کشف گنج های پنهان هر منطقه بسیار تاثیرگذار است؛ چه بسا فرهیختگانی که در یک منطقه سال ها قبل زیسته اند و اکنون آثارشان به فراموشی سپرده شده اند.

جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور امروز 28 آذرماه در سومین جشنواره منطقه ای فرهنگی هنری و ادبی ابن حسام که به صورت مجازی و ویدئوکنفرانسی به همت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ، فرهنگ، معماری، مفاخر و برجستگان یک منطقه از مولفه ها و شاخصه های مهم فرهنگی یک منطقه به شمار می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: در بین این شاخصه ها وجود مفاخر علمی، برجستگان دینی، حوزوی و دانشگاهی در یک منطقه مبین و نمایانگر سطح فرهنگ، ادب، علم و فرهیختگی آن منطقه و آن ملت به حساب می آید و برجستگان و مفاخر که سال ها طول می کشد رشد کنند به نهایت بالیده شده و مانا و جاوید شوند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور بیان کرد: ایران ما سرشار از شخصیت ها و افراد برجسته و مفاخر است که در عرصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گنج های پنهان هر منطقه در گرو برگزاری رویدادهای فرهنگی

کشف گنج های پنهان هر منطقه در گرو برگزاری رویدادهای فرهنگی