مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-19فرهنگي

اشعار ابن حسام خوسفی در بستر ملی دیده شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ابن حسام، بخشی مهمی از حوزه شعری خراسان جنوبی است که لازم است در بستر ملی به آن توجه کنیم.

- ناصر نبی زاده، امروز 28 آذرماه در سومین جشنواره منطقه ای فرهنگی هنری و ادبی ابن حسام که به صورت مجازی و ویدئوکنفرانسی به همت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، برگزار شد، افزود: ابن حسام خوسفی، ذخیره زیبایی از شعر و عاطفه را به وجود می آورد و اگر می خواهیم نگاهی به آنچه شخصیت و اندیشه ها را می سازد بیندازیم باید به اشعار این شاعر توجه کنیم؛ در واقع ابن حسام خوسفی تاریخ این منطقه و ادبیات ایران را می شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: قابل تامل است که این شاعر با فردوسی مقایسه می شود و بخشی از بستر فرهنگی ما را جلوه می دهد که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه در تفکر لازم است شاعر را با تمام وجود بشناسیم، افزود: این گونه جشنواره ها به ما کمک می کند هرسال عمیق تر به این موضوع بپردازیم؛ به خصوص اینکه آثار از سراسر ایران به جشنواره رسیده که باعث خوشحالی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این جشنواره لازم است بستر ملی پیدا کند و فضایی ایجاد کند تا در سطح گسترده تر به این شخصیت، آثار و تاثیری که گذاشته بپردازیم و ما نیز در به عنوان فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشعار ابن حسام خوسفی در بستر ملی دیده شود

اشعار ابن حسام خوسفی در بستر ملی دیده شود