مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-19سياسي

حمایت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) از چاپ و نشر آثار پژوهشی دینی


رییس پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) از حمایت این پژوهشکده از چاپ و نشر آثار پژوهشی متناسب با اولویت های این پژوهشکده با هدف نشر شایسته معارف قرآن و اهل بیت(ع) خبر داد.

- حجت الاسلام علی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت های پژوهشی در آستان مقدس بانوی کرامت، اظهار کرد: رسالت پژوهشکده آستان مقدس تهیه و تولید محتوا برای زائران و مجاوران در عرصه ها و موضوعات مختلف دینی است.

وی با اشاره به موضوعاتی که در اولویت کار پژوهشکده آستان مقدس فاطمی قرار دارد، گفت: موضوعات مرتبط با زائران، معارف قرآن و اهل بیت(ع) در حوزه های مختلف تربیت و منظم جلساتی تشکیل می دهد و موضوعات پژوهشی در آن شورا مطرح و تصویب می شود و برای تولید اثر به پژوهشگران داخل و بیرون از آستان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: پژوهشکده آستان در قالب اولویت های مذکور از آثار فاخر پژوهشگران بیرونی که تا کنون به چاپ نرسیده است استقبال می کند و اگر از محتوای علمی مناسب برخوردار بود در انتشارات این آستان به چاپ می رساند.

رییس پژوهشکده علامه طباطبایی تأکید کرد: نویسندگان حوزوی و دانشگاهی می توانند با مراجعه به پژوهشکده علامه طباطبایی آثار خود را ارائه دهند و در صورت تأیید محتوای اثر، انتشارات آستان از چاپ و نشر آن کتاب حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) از چاپ و نشر آثار پژوهشی دینی

حمایت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) از چاپ و نشر آثار پژوهشی دینی