مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-19اقتصادي

مددجویان بهزیستی ایلام 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرد


مددجویان زیر پوشش بهزیستی ایلام، از ابتدای امسال تاکنون 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

- ، زهرا همتی از پرداخت 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش بهزیستی ایلام خبر داد و گفت: این تسهیلات اشتغال به 240 نفر تاکنون پرداخت شده و مددجویان اعم از افراد دارای معلولیت و غیر معلولیت با دریافت آن صاحب شغل شده اند.

وی مجموع اعتبار اشتغال مددجویان این اداره کل از محل تبصره 16 را در سال جاری حدود 450 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون حدود 500 نفر از مددجویان برای دریافت این تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام سرانه پرداختی این تسهیلات به مددجویان را 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار با نرخ سود چهار درصد با بازپرداخت هفت ساله خواهد بود.

همتی بیان کرد: پرداخت این تسهیلات با معرفی مددجویان که پرونده اشتغال آن ها در کمیته شهرستان و استان تایید شده اند، به بانک های عامل انجام شده است.

وی بیان کرد: مددجویان با دریافت این تسهیلات طرح های مختلف خدماتی و کشاورزی نظیر آرایشگری، کسب و کار، فروش پوشاک و زنبورداری و دامداری راه اندازی کرده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با ذکر اینکه اعتبار اشتغال مددجویان این اداره کل نسبت به پارسال افزایش بیش از 40 درصدی داشته است، مطرح کرد: میزان اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بهزیستی ایلام 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرد

مددجویان بهزیستی ایلام 125 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرد