مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-19اقتصادي

پوشش واکسیناسیون اسدآباد از میانگین کشوری بالاتر است


شهرستان اسدآباد با پوشش 89درصدی در دز اول و پوشش 76درصدی در دز دوم از میانگین کشوری بالاتر است.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:شهرستان اسدآباد با پوشش 89درصدی در دز اول و پوشش 76درصدی در دز دوم از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونای شهرستان با تاکید بر اطلاع رسانی های هرچه بیشتر در رابطه با دریافت واکسیناسیون دز سوم کرونا افزود: خوشبختانه شهرستان اسدآباد هیچ محدودیت و کمبودی در واکسیناسیون افراد واجد شرایط جامعه هدف خود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت آبی کرونایی شهرستان اسدآباد بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی و انجام واکسیناسیون تاکید کرد و یاد آور شد: بهداشت و سلامت مدارس از جمله مواردی است که دارای اهمیت بوده و باید نسبت به مراقبت ویژه تر و رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان زیر 12سال مقطع ابتدایی مدارس توجه دو چندانی شود.

توجه ویژه به الزامات طرح مدیریت هوشمند در رابطه با خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان در سطح ادارات و بخش های خصوصی و دولتی شهرستان ،توجه ویژه به مراکز تجمعی در رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله مدارس و تالارهای پذیرایی و بانک ها، ترغیب افراد واکسن نزده به دریافت واکسن، اطلاع رسانی جامعه هدف شهرستان به دریافت دز سوم، تشدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون اسدآباد از میانگین کشوری بالاتر است

پوشش واکسیناسیون اسدآباد از میانگین کشوری بالاتر است