مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-19اقتصادي

ایجاد شهرک تخصصی نساجی، البرز را به مرکز تولید پوشاک کشور تبدیل می کند


رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز راه اندازی شهرک تخصصی نساجی را حرکتی مهم در تبدیل این استان به یک مرکز تولید پوشاک صادرات محور در کشور عنوان کرد.

- ایسنا/البرز رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز راه اندازی شهرک تخصصی نساجی را حرکتی مهم در تبدیل این استان به یک مرکز تولید پوشاک صادرات محور در کشور عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله مالمیر روز یکشنبه 28 آذرماه در نشست مشترک هیات رییسه این انجمن با مدیرعامل و معاونین کارخانجات فخر ایران اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با راه اندازی شهرک تخصصی نساجی، بتوانیم توسعه کار آفرینی، بهبود فضای کسب و کار و رونق درحد انتظار در اقتصاد استان را تجربه کنیم.

وی ازحمایت و پشتیبانی فعالان اقتصادی البرز برای ایجاد شهرک تخصصی خبر داد و گفت: حتی فعالان اقتصادی استان های همجوار برای مشارکت و سرمایه گذاری در راه اندازی این شهرک تخصصی در البرز اعلام آمادگی کرده اند.

رییس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز ادامه داد: حدود هشتصد واحد تولید پوشاک استان تهران نیز اعلام کرده اند همزمان با راه اندازی این شهرک تخصصی نساجی در البرز برای سرمایه گذاری و استقرار در این شهرک حضوری فعال خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک تخصصی نساجی، البرز را به مرکز تولید پوشاک کشور تبدیل می کند

ایجاد شهرک تخصصی نساجی، البرز را به مرکز تولید پوشاک کشور تبدیل می کند