مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-19بين الملل

اولتیماتوم معاون وزیر کشور به اروپایی ها درمورد مهاجران غیر مجاز


معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور با تاکید بر ضرورت پرداخت سهم اروپایی ها از هزینه هایی که جمهوری اسلامی در قبال پناهجویان کرده است، گفت: اگر اروپایی ها سهمشان را پرداخت نکنند ما بیش از این نمی توانیم هزینه های مهاجران غیر مجاز را بپردازیم.

- معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور با تاکید بر ضرورت پرداخت سهم اروپایی ها از هزینه هایی که جمهوری اسلامی در قبال پناهجویان کرده است، گفت: اگر اروپایی ها سهمشان را پرداخت نکنند ما بیش از این نمی توانیم هزینه های مهاجران غیر مجاز را بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ذوالفقاری پس از دیدار با کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان که ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تحولات رخ داده در افغانستان از قبل موضوعاتی را به کمیسیاریای عالی سازمان ملل متحد در میان پناهندگان منتقل کرده بودیم و ما از قبل پیش بینی هایی را در این خصوص داشتیم و در نتیجه این پیش بینی ها نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با بیان این که حدود 4 میلیون نفر از اتباع کشور افغانستان که آوارگان و اتباع غیر مجاز را نیز در بر می گیرد در جمهوری اسلامی ایران سکونت دارند، گفت: تنها در سال جاری حدود 700 هزار نفر عمدتا بر سرتحولات کشور افغانستان وارد ایران شدند البته ما تلاش کردیم که از مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم معاون وزیر کشور به اروپایی ها درمورد مهاجران غیر مجاز

اولتیماتوم معاون وزیر کشور به اروپایی ها درمورد مهاجران غیر مجاز