مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-19اجتماعي

تداوم بارش های پراکنده در یزد/تا آخر هفته جاری هوای یزد سرد است


کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد از تداوم بارش های پراکنده در ارتفاعات و مناطق شمالی این استان تا اواسط هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون بیشترین میزان بارندگی در استان یزد از خودسفلی گزارش شده است.

-  عباس شیرغلامی، کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس در این استان، با اشاره به اهمیت تغییرات جوی در استان یزد، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدیدی هواشناسی تا اواسط هفته جاری شاهد افزایش ابر، سرعت باد و در برخی مناطق بارش های پراکنده باران خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت موج جوی از نوسانات دمایی در شبانه روز خبر داد و افزود: طی روز شنبه و یکشنبه افزایش سرعت باد، افزایش ابر و در روزهای دوشنبه و سه شنبه اندکی افزایش دما خواهیم داشت.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با بیان این که از روز سه شنبه وزش باد در استان شدیدتر می شود، گفت: از روز چهارشنبه با خروج سامانه بارشی از استان شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

شیرغلامی دمای امروز شهر یزد را 19 تا 9 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان دانست و تصریح کرد:  بنا بر اعلام هواشناسی، بیشترین میزان بارش های 24 ساعت گذشته در استان مربوط به خودسفلی با 10 میلی متر، صدرآباد در ندوشن با 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش های پراکنده در یزد/تا آخر هفته جاری هوای یزد سرد است

تداوم بارش های پراکنده در یزد/تا آخر هفته جاری هوای یزد سرد است