مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-19اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار «شب یلدا» در قرچک


گشت های ویژه نظارتی در این شهرستان با هدف تنظیم بازار و برخورد با گران فروشی و کم فروشی به مناسبت «شب یلدا»، فعالیت خود را آغاز کرده اند.

- ، بهمن خطیبی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در قرچک خبر داد و اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و برخورد با گران فروشی و کم فروشی به مناسبت شب چله، گشت های ویژه نظارتی در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرماندار قرچک گفت: هدف از فعال شدن گشت های ویژه نظارتی این است که با توجه به افزایش میزان خرید مردم، از سوی واحدهای صنفی تخلف صورت نگیرد و قیمت ها در بازار تحت کنترل و بر اساس نرخ مصوب باشند.

خطیبی با بیان اینکه عمده نظارت ها نیز بر صنوف آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، شیرینی فروشی ها و گل و گیاه است افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه کم فروشی، گران فروشی و درج نکردن قیمت از سوی فروشندگان با شماره 124 تماس بگیرند.

وی در خصوص دورهمی های شب یلدا در زمان همه گیری نیز بیان داشت: البته واضح است که برگزاری مهمانی ها و دورهمی ها، در ایام کرونایی، منطقی و صحیح نیست ولی به دلیل حجم احتمالی تقاضای خرید مردم، در قالب طرح نظارتی شب یلدا نظارت بر بازار انجام می شود و قیمت ها در قالب این طرح، رصد جدی خواهد شد تا مردم رضایت کاملی از روند بازار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار «شب یلدا» در قرچک

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار «شب یلدا» در قرچک