مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-19فناوري

رونمایی از یک ربات دوچرخ با کارایی فوق العاده


ربات اسنتو پرو (Ascento Pro) یک ربات خودران دو چرخ با توانایی های باورنکردنی است که به عنوان مثال می تواند از پله ها بالا برود و همچنین با سرعت 12 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

- ربات "اسنتو پرو"(Ascento Pro) یک ربات خودران دو چرخ با توانایی های باورنکردنی است که به عنوان مثال می تواند از پله ها بالا برود و همچنین با سرعت 12 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، یک ربات دو چرخ و کاملاً خودران موسوم به اسنتو پرو (Ascento Pro) که توسط محققان موسسه فناوری فدرال زوریخ(ETH Zurich) ساخته شده قادر است از پله ها بالا برود و می تواند با سرعت 12 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

اسنتو پرو در واقع ساخته شرکتی به نام اسنتو روبوتیکس (Ascento Robotics) است که از دل موسسه فناوری فدرال زوریخ سوییس(ETH Zurich) زاییده شده و یک نسخه ارتقا یافته از ربات های پیشین این شرکت است.

این ربات بامزه که شبیه به یک کالسکه کودک است، می تواند کاربردهایی در بازرسی، نظارت و تحویل بسته داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که این ربات چه زمانی و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.

سازندگان این ربات در وب سایت خود توضیح دادند: اسنتو روبوتیکس در حال توسعه یک ربات متحرک خودران است که قادر است تعادل خود را در شرایط مختلف به خوبی حفظ کند و از موانعی نظیر پله عبور کند و تطبیق پذیری و سرعت بالایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک ربات دوچرخ با کارایی فوق العاده

رونمایی از یک ربات دوچرخ با کارایی فوق العاده