مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-19سياسي

اقتدار دفاعی ایران توان هر اقدامی را از دشمنان سلب کرده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: به دلیل اقتدار دفاعی کشورمان است که فرمانده معظم کل قوا صراحتاً عنوان می کنند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هیچ غلطی نمی توانند کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز وضعیت معنوی کارکنان نیروهای مسلح و کارکردهای سازمان های عقیدتی سیاسی در راستای انجام رسالت و مأموریت های این سازمان تحت عنوان اِشراف فرماندهی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه همواره میزان آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح توسط فرماندهی معظم کل قوا مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود: علاوه بر سنجه های آمادگی رزمی و دفاعی، کارکردهای نهاد عقیدتی سیاسی در خصوص ارتقای معنوی، هوشیاری، بصیرت و سایر مؤلفه های اخلاقی و رفتاری کارکنان نیروهای مسلح نیز از سوی دفتر اشراف مقام معظم فرماندهی کل قوا بررسی می شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه اقتدار امروز نیروهای مسلح به واسطه ی منویات امام خامنه ای حاصل شده است، گفت: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر همگان آشکار است و این موضوع را دوستان و حتی دشمنان نیز تأیید می کنند و بر آن صحه می گذارند.

آقاجانپور ادامه داد: به دلیل اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که فرمانده معظم کل قوا صراحتاً عنوان می کنند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هیچ غلطی نمی توانند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار دفاعی ایران توان هر اقدامی را از دشمنان سلب کرده است

اقتدار دفاعی ایران توان هر اقدامی را از دشمنان سلب کرده است