مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-19سياسي

وزارت بهداشت عنایت ویژه ای به بیمارستان های اهواز داشته باشد


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وزارت بهداشت باید توجه و عنایت ویژه ای به بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی اهواز داشته باشد، - ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وزارت بهداشت باید توجه و عنایت ویژه ای به بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی اهواز داشته باشد، گفت: نظام سلامت و جامعه پزشکی خوزستان تنها بار مردم استان خوزستان را به دوش نمی کشد بلکه بار مردم استان های دیگر و همسایگان عراقی را نیز به دوش می کشد.

آیت الله محسن حیدری در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (28 آذرماه) برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: تنها راه رسیدن به خدا، پیمودن راه اولیای الهی است و راه دیگری برای رسدن به خدا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با گرامیداشت 27 آذرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح افزود: دکتر مفتح سرمشق خوبی برای دانشگاهیان و حوزویان شد.

سالروز شهادت دکتر مفتح روز وحدت حوزویان و دانشگاه نام گذاری شده است و باید همواره این روز بزرگ را یاد کنیم زیرا بسیاری از برکاتی که نصیب ملت ایران و انقلاب اسلامی شده است، در پی وحدت این دو قشر مهم بوده و اگر کاستی ها و تلخ کامی هایی نیز وجود داشته ناشی از اخلال و عدم اجرای به موقع این آرمان بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت عنایت ویژه ای به بیمارستان های اهواز داشته باشد

وزارت بهداشت عنایت ویژه ای به بیمارستان های اهواز داشته باشد