مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-19سياسي

تقدیر آیت الله سعیدی از پدر 4 شهید عراقی


تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) ظهر یک شنبه از پدر عراقی که در مسیر خدمت به زائران ایرانی اباعبدالله الحسین(ع) 4 فرزند خود را از دست داده است با اهدای نشان فاطمی تقدیر کرد.

- قم- تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) ظهر یک شنبه از پدر عراقی که در مسیر خدمت به زائران ایرانی اباعبدالله الحسین(ع) 4 فرزند خود را از دست داده است با اهدای نشان فاطمی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر یک شنبه در دیدار حاج حیدر ابولیث، شیخ قبیله زیداوی بصره که چهار فرزند خود را در راه خدمت به زائران اربعین از دست داده است، گفت: در دادن اولاد در راه خدا برکاتی است که نتایج آن هم در دنیا و هم در آخرت به انسان می رسد.

وی با بیان اینکه در روایت داریم کسانی که در دوران غیبت فرزندی را از دست می دهند از کسانی که در دوران حضور امام فرزندشان را از دست می دهند اجر بیشتری می برند، اضافه کرد: از این رو است که در شهادت به مصیبت دیده هم تبریک می گویند و هم تسلیت زیرا تبریک به خاطر مقامات معنوی است و تسلیت به خاطر مصیبتی که در ظاهر به آنها رسیده است.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به این سخن حضرت زینب سلام الله علیها که بعد از دیدن آن همه مصیبت فرمودند من چیزی جز زیبایی ندیدم، افزود: مصیبتی که انسان در راه خدا می بیند اگر با صبر همراه باشد باعث کرامت انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر آیت الله سعیدی از پدر 4 شهید عراقی

تقدیر آیت الله سعیدی از پدر 4 شهید عراقی