مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-19اقتصادي

سوخت رسانی به مناطق سردسیر و سخت گذر لرستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: برف و یخبندان در مناطق سردسیر و سخت گذر استان نمی تواند در سوخت رسانی به این مناطق وقفه ای ایجاد کند.

- پیمان بهرامی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش در استان، در روزهای اخیر نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده های نفتی و همچنین تأمین، ذخیره سازی و توزیع سوخت فروشندگی ها به ویژه در روستاهای دور به طور مطلوب در حال اجراست.

وی از سوخت رسانی بی وقفه به مناطق سردسیر و سخت گذر استان خبر داد و تصریح کرد: این امر توسط کارکنان خدوم و خستگی ناپذیر منطقه به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

بهرامی به پیگیری این شرکت برای تأمین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که گاز طبیعی ندارند اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در فصل سرما، شهرهای سردسیر استان برای تأمین سوخت مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.

مدیر منطقه لرستان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران به ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه خاطرنشان کرد: این شرکت تلاش می کند تا با خدمت رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت موردنیاز را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت رسانی به مناطق سردسیر و سخت گذر لرستان

سوخت رسانی به مناطق سردسیر و سخت گذر لرستان