مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-19اقتصادي

پیشرفت 32 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم


مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت 32 درصدی پروژه میدان نماز قم گفت: متاسفانه به علت وجود برخی مشکلات پیش بینی نشده در روند اجرا، - ، مسعود بخشی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نماز اظهار داشت: مشکلات ترافیکی این پروژه از قبل وجود داشته و مربوط به اجرای پروژه نبوده و این پروژه برای رفع گره ها ترافیکی این محدوده تعریف شده است.

وی مدت زمان اجرای پروژه را 18 ماه اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال 1400 عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نماز به صورت جدی آغازشده است، اما در ماه های تیر و مرداد به علت کمبود و قطعی برق و تعطیلی کارخانه سیمان و تولید بتن، تأمین بتن پروژه مانند سایر پروژه های سطح کشور با مشکل مواجه شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اعلام رفع مشکلات پروژه ها تصریح کرد: در حال حاضر پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نماز با پیشرفت 32 درصدی در حال اجراست، اما بر اساس زمان بندی پیش بینی شده باید تا امروز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که مشکلات پیش بینی نشده ای مانند موارد فوق سبب تأخیر در اجرای پروژه شد.

وی تأخیر 20 درصدی پروژه را یادآور شد و مطرح کرد: مشکلات معارضی پروژه نیز مانند فیبرهای مخابراتی، کابل های برق و لوله های آب و همچنین لوله های 200، 300 و 400 گاز که از مسائل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 32 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

پیشرفت 32 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم