مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-19سياسي

«پنجم تا پنجم» روایت زندگی دانشجوی پزشکی شهید حمید توحیدی


«پنجم تا پنجم» روایتگر زندگی و خاطرات شهید حمید توحیدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است؛ شهید توحیدی متولد خوانسار، جوان نخبه ای که با رتبه 33 کنکور در دانشگاه پذیرفته شد و اسفند 65 در سن 17 سالگی در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با هفته پژوهش در اجلاسیه جشنواره جهادگران علمی- پژوهشی استان در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، رییس سازمان بسیج علمی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و رییس دانشگاه اصفهان از کتاب پنجم تا پنجم رونمایی و از والدین شهید تجلیل شد.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، در این نشست اظهار کرد: هر حکومتی و نظامی که بخواهد شکل گیرد سه پارامتر شامل مردم، جغرافیا و حکومت را نیاز دارد تا بتواند چهارچوبش را اداره کند؛ دوام، قوام و اداره این حکومت به دو پارامتر بستگی دارد.

وی تصریح کرد: یکی از این دو پارامتر علم است که اگر علم در کنار سه پارامتر قبلی قرار بگیرد می تواند دامنه توسعه، ادامه حکومت و برقراری نظام را همیشه و دائم برقرار کند.

فدا افزود: غربی ها سعی می کنند با توسعه و پیشرفت علمی همه دنیا را در سیطره خود قرار دهند و شرایطی ایجاد کنند که این سیطره ادامه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پنجم تا پنجم» روایت زندگی دانشجوی پزشکی شهید حمید توحیدی

«پنجم تا پنجم» روایت زندگی دانشجوی پزشکی شهید حمید توحیدی