مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-19سياسي

طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور حجت .

- طرح اندیشه تمدن ساز ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی برگزار می شود طرح اندیشه تمدن ساز ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی مسئول دبیرخانه طرح اندیشه تمدن ساز تهران و مشارکت استادان برگزار شد.

جلیلی در ابتدای این مراسم، به بیان جزییات این طرح و نحوه برگزاری آن در قالب گروه های سه الی پنج نفره و با فعالیت اعضاء به صورت مباحثه محور پرداخت و افزود: هر گروه یک مربی دارد که نقش آن هدایتگر، ناظر و جهت دهی مباحث اعضا بوده و این اعضای هرگروه هستند که هر بخش از مطالب را ارائه می دهند و با هم به مباحثه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی برگزار می شود

طرح «اندیشه تمدن ساز» ویژه اعضای هیات علمی علوم توانبخشی برگزار می شود