مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-19ورزشي

صعود شهرخودرو، آلومینیوم و خیبر به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال


تیم های فوتبال آلومینیوم اراک، شهرخودرو مشهد و خیبر خرم آباد با برتری برابر حریفان خود به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران صعود کردند.

- تیم های فوتبال آلومینیوم اراک، شهرخودرو مشهد و خیبر خرم آباد با برتری برابر حریفان خود به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران صعود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز ( یک شنبه) با سه دیدار آغاز شد که در نخستین دیدار تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان استقلال ملاثانی بود که شهرخودرو توانست با غلبه بر رقیب خود در وقت اضافه به جمع 16 تیم برتر این مسابقات صعود کند.

در این دیدار ابتدا رضا کرملاچعب در دقیقه 74 دروازه میزبان را بازی کرد اما 5 دقیقه بعد محمدرضا فلاحیان توانست با شوتی زیبا بازی را به تساوی بکشاند و بازی به وقت های اضافی بکشد.

این پایان کار نبود و در دقیقه 117 محمدرضا فلاحیان برای بار دوم برای خودش و تیمش گلزنی کرد تا شاگردان سیدعباسی به سختی راهی مرحله بعد جام حذفی شوند.

در دیگر دیدار ساعت 14، تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از 120 دقیقه تلاش توانست با دو گل، فجرسپاسی را شکست دهد تا فجری ها نخستین تیم لیگ برتری حذف شده از این رقابت ها لقب بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود شهرخودرو، آلومینیوم و خیبر به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

صعود شهرخودرو، آلومینیوم و خیبر به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال