مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-19سياسي

نظر اسلام درباره قانون جذب


حتماً درباره قانون جذب، سمینارها و کارگاه هایش شنیده اید که حتی مدعی شده اند قانون جذب موضوعی مورد تأیید متون اسلامی است.

در بسیاری از کتب و نشست ها این مسئله به عنوان یک رسم معنوی و عرفانی به دیگران آموزش داده می شود و با نام حیات معنوی و اتصال به نیروی الهی معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: در قانون جذب اعتقاد بر این است که عمل تجسم سهم مهمی را در جذب خواسته ها دارد؛ یعنی تجسم خواسته ها، نیرویی ایجاد می کند و این نیرو، خواسته انسان را به سوی او می کشاند.

در نگاه ایشان این قانون همان قانون جاذبه نیوتن است، اما در سیطره افکار، قانون جاذبه نیوتن می گوید: کره زمین همه اجسام را به سمت خود جذب می کند؛ اما در قانون جذب تمام چیزهایی که ما تجسم می کنیم، به سوی ما جذب می شوند.

آن ها معتقدند با تصور و تجسم، تمام دنیا یک بروشور در دست تصویرکننده است و او می تواند به جهان سفارش دهد که هر چیز را خواسته برایش خلق کند.

بر همین اساس است که طرفداران جذب، وضعیت موجود زندگانی افراد را ساخته و پرداخته قوه تجسم و خیال آن ها می پندارند و بر این باورند که اگر کسی می خواهد رخدادهای زندگی خود را تغییر دهد باید نیروی تجسم و تصور ذهن را باور کرده و به عمل تصویرپردازی ذهنی بپردازد تا شرایط و اسباب تغییر در واقعیت این امور مهیا شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر اسلام درباره قانون جذب

نظر اسلام درباره قانون جذب