مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-19سياسي

ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال زایی در روستاها


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بر ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال زایی در روستاها تأکید کرد و گفت: دهیاران و شوراها ظرفیت های روستا را بررسی و نسبت به ایجاد کارگاه های تولیدی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی در جمع اهالی دهستان آزادگان با اشاره به اهمیت نقش دهیار و شورا در یک روستا تصریح کرد: دهیار و شورا هرچه قوی تر باشند و نسبت به حوزه استحفاظی خود به خوبی عمل کند مشکلات آن منطقه زودتر حل می شود.

وی افزود: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، بنابراین شوراها نسبت به روشنایی معابر، فضای سبز، آسفالت معابر و هرکار دیگری که در جلب رضایت مردم مؤثر است، گام بردارند و نیازها را منکعس کنند که نسبت به رفع آن پیگیری و رسیدگی شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: آن چه از سوی دهیاری ها و شوراها مورد غفلت واقع شده، بحث اشتغال است؛ با توجه به قیمت بالای زمین در شهر، گرایش به سمت زندگی در روستاها زیاد شده و باید بستر اشتغال در روستاها فراهم شود.

شورا و دهیار با مشورت هم و بررسی در خصوص ظرفیت های اشتغال روستا برنامه ریزی کنند و با راه اندازی کارگاه های کوچک که بتواند چند نفر را مشغول به کار کنند، موجب رشد و توسعه روستا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال زایی در روستاها

ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال زایی در روستاها