مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-19سياسي

استفاده از همه ظرفیت ها برای گرامیداشت حماسه 9 دی در اسلامشهر


برای تبیین و گرامیداشت حماسه 9 دی همه ظرفیت ها و پتانسیل ها به کارگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی که با حضور امام جمعه و روسای ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: برای تبیین و گرامیداشت حماسه 9 دی باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده و بکارگیری شود.

حبیبی افزود: بزرگداشت حماسه 9 دی در طی سالهای گذشته با غربت و سختی انجام می شد، در حالی که با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی و جریان انقلابی باید این روز بزرگ و تاریخی را هرچه باشکوه تر گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه 9 دی باید برای نسل های آینده روایت شود، تاکید کرد: باید ابعاد مختلف حماسه 9 دی به طور صحیح و واقعی روایت و تبیین گردد، در جریان فتنه 88 به حداقل مسلمانی ما رحم نکردند و به نمازگزاران روز عاشورا اهانت کردند و سنگ زدند و تا لبه پرتگاه نظام را بردند.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه خواص بی بصیرت برای رسیدن به پست همه چیز را فدا کردند، بیان کرد: همانطور که در جریان فتنه از همه اقشار و گروه ها با بی بصیرتی به میدان آمدند و به خیمه انقلاب حمله کردند، برای بزرگداشت حماسه 9 دی نیز باید از همه ظرفیت ها امکانات و توانمندی ها استفاده شود و عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت ها برای گرامیداشت حماسه 9 دی در اسلامشهر

استفاده از همه ظرفیت ها برای گرامیداشت حماسه 9 دی در اسلامشهر