مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-19اجتماعي

ریزش سنگ بر اثر بارش در برخی محورهای چهارمحال و بختیاری/ محورها بازگشایی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای مواصلاتی استان در شهرستان های کوهرنگ، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای مواصلاتی استان در شهرستان های کوهرنگ، لردگان، کیار و اردل در منطقه میانکوه، گفت: ریزش برداری در این محورها انجام شد و اکنون تردد روان است.

حامد ایرج پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قبل از آغاز بارش ها راهداران در چهارمحال و بختیاری در آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: 42 اکیپ راهداری با 450 نیرو و 302 دستگاه سبک و سنگین راهداری در حال خدمت رسانی به رانندگان و برف روبی در محورهای مواصلاتی استان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، عنوان کرد: برخی از محورهای کوهستانی و گردنه های صعب العبور به علت حفظ سلامت رانندگان مسدود شده است، راهداران در آن سمت گردنه مسیرهای منتهی به استان اصفهان و لرستان را باز نگه می دارند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعلی بسیار فعال و طولانی است، گفت: این مسئله انرژِی زیادی را از راهداران می گیرد، راهداران به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش سنگ بر اثر بارش در برخی محورهای چهارمحال و بختیاری/ محورها بازگشایی شد

ریزش سنگ بر اثر بارش در برخی محورهای چهارمحال و بختیاری/ محورها بازگشایی شد