مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-19دانش

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه های اردبیل چگونه است؟


روسا و معاونان آموزشی دانشگاه های استان اردبیل وضعیت امتحانات پایان ترم این دانشگاه ها را در نیم سال اول سال تحصیلی 1400 - 1401 تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، روزهای ابتدایی اسفند سال 98 بود که نخستین اخبار در خصوص تعطیلی دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس در مقطع های ارشد و دکتری آموزش حضوری را بلامانع اعلام کرده اند.

اکنون در آستانه دی ماه قرار داریم، ماهی که به فصل امتحانات در میان دانشجویان معروف است؛ در این میان سوالات متعددی در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم در میان دانشجویان مطرح شده است که برای پاسخ به این سوالات به سراغ مسؤولان دانشگاه های استان رفتیم تا در جریان کم وکیف برگزاری امتحانات پایان ترم قرار بگیریم.

امتحانات تئوری مقطع کارشناسی دانشگاه محقق مجازی برگزار می شود ترحم مصری، معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی به خبرنگار فارس گفت: براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه که در مورخه 15 آذرماه سال جاری به تصویب رسید، از آن جایی که کلاس های تئوری مقطع کارشناسی مجازی برگزار شده، لذا کلیه امتحانات دروس تئوری دانشجویان این مقطع به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری امتحانات دروس عملی مقطع کارشناسی با هماهنگی های قبلی اساتید جهت مهیا ساختن شرایط دانشکده ها و کلاس ها بلامانع اعلام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه های اردبیل چگونه است؟

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه های اردبیل چگونه است؟