مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-19اقتصادي

خراسان جنوبی در جایگاه دوم کشوری اجرای سیستم های نوین آبیاری


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری بر اساس اجرای سیستم های نوین آبیاری، خراسان جنوبی رتبه دوم کشوری را تا پایان آبان جاری کسب کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری بر اساس اجرای سیستم های نوین آبیاری، خراسان جنوبی رتبه دوم کشوری را تا پایان آبان جاری کسب کرد.

اکبر محمدی افزود: از این رقم سه هزار و 150 هکتار کم فشار و 594 هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، وی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این سطح را حدود 46 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: به ازای اجرای هر هکتار آبیاری کم فشار 15 میلیون تومان و به ازای هر هکتار آبیاری تحت فشار 40 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال 86 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه ها در استان مصوب شده که از این رقم 24 میلیارد و 352 میلیون تومان به استان تخصیص یافته است.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون 11 هزار و 341 هکتار طرح نوین آبیاری در استان در حال اجرا است، یادآور شد: تاکنون 25 درصد از اراضی کشاورزی خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در جایگاه دوم کشوری اجرای سیستم های نوین آبیاری

خراسان جنوبی در جایگاه دوم کشوری اجرای سیستم های نوین آبیاری