مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-19اجتماعي

آماده باش 22 راهدارخانه و 80 اکیپ زمستانی در جاده های استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آماده باش 22 راهدارخانه و استقرار 80 اکیپ راهداری در قالب اجرای طرح زمستانی در جاده های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از آماده باش 22 راهدارخانه و استقرار 80 شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به تلاش های راهداران در جهت تامین رفاه مردم و ایمن سازی راه های استان، افزود: راهداران در برخی از محورها به دلیل شرایط سخت به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و حتی تا مدت یک هفته هم فرصت بازگشت به منزل را ندارند.

فعالیت 15 دستگاه نمک پاش مکانیکی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: در خصوص نمک پاشی نیز سعی کرده ایم در حد امکان از تجهیزات به روز زمستانی استفاده کنیم به طوری که در حال حاضر 15 دستگاه نمک پاش مکانیکی در راه های استان آماده فعالیت است که یکی از مزایای مهم این دستگاه ها استفاده کمتر از نمک در یخ زدایی راه ها می باشد که این امر باعث افزایش طول عمر آسفالت می شود.

وثوقی در خصوص روند بازگشایی راه ها در هنگام بارش برف و کولاک نیز تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران غالبا راه های مواصلاتی استان باز است و در بازگشایی ها، محورهای شریانی و راه های فرعی به ترتیب در اولویت اول و دوم راهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 22 راهدارخانه و 80 اکیپ زمستانی در جاده های استان اردبیل

آماده باش 22 راهدارخانه و 80 اکیپ زمستانی در جاده های استان اردبیل