مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-19سياسي

به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران کمیته امداد استان قم تجلیل شد


هفت نفر از پژوهشگران شاغل در کمیته امداد استان قم که با دو طرح پژوهشی در ارزیابی طرح های ارسالی از کشور حضور داشتند تجلیل شدند.

- ایسنا/قم هفت نفر از پژوهشگران شاغل در کمیته امداد استان قم که با دو طرح پژوهشی در ارزیابی طرح های ارسالی از کشور حضور داشتند تجلیل شدند.

علی قیداری، مدیر برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد استان قم بابیان اینکه تحقیق و پژوهش از اساسی ترین نیازهای سازمان های پیشرو برای ایجاد تحول و توسعه همه جانبه است، بیان کرد: کمیته امداد استان قم نیز از این قاعده مستثنا نیست و برای کشف بسترهای جدید خدمت رسانی و تفسیر درست واقعیت ها، اقداماتی با تشکیل گروه های پژوهشی و کمیته علمی از طرح های مطالعاتی پژوهش گران خلاق حمایت کرده است.

وی سطح مطلوب و به روز فعالیت های پژوهشی این نهاد در استان قم را خاطرنشان و اظهار کرد: در سال گذشته باهدف آسیب شناسی و اثربخشی فعالیت های امداد در سطح ملی و استانی دو طرح ویژه از میان 62 طرح ارسالی انتخاب شد.

قیداری اضافه کرد: این دو طرح پس از 6 ماه کار مطالعاتی و میدانی توسط هفت نفر از نخبگان شاغل در امداد قم و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه در قالب پروژه علمی و تحقیقاتی نوشته و برای دفتر مرکزی این نهاد ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران کمیته امداد استان قم تجلیل شد

به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران کمیته امداد استان قم تجلیل شد