موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-19سياسي

تاکید نماینده قم به خدمت رسانی بیشتر به محرومان استان قم


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روحیه جهادی و انقلابی امدادگران کمیته امداد را تحسین کرد و خواستار خدمت رسانی بیشتر به محرومان استان شد.

- ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روحیه جهادی و انقلابی امدادگران کمیته امداد را تحسین کرد و خواستار خدمت رسانی بیشتر به محرومان استان شد.

احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه کمیته امداد نهادی انقلابی است و مردم از آن انتظارات انقلابی دارند بیان کرد: بحمدالله این نهاد که خواسته های اصلی انقلاب در آن نهفته شده است روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کرده است.

وی مسئولیت سنگین کمیته امداد در خدمت به محرومان با توجه به حفظ کرامت و حفظ شأن مددجویان را خاطرنشان و اظهار کرد: کمیته امداد باید در سرآمدی و تثبیت انقلاب و نظام تلاش خود را دوچندان کند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از اقدامات شایسته کمیته امداد است تصریح کرد: توانمندسازی به معنای رهاسازی نیست و مسئولیت این نهاد بعد از توانمندسازی، نه تنها کمک به هم نوعان خودشان است بلکه رسیدگی به مسائل فرهنگی آن ها هم هست.

امیرآبادی با قدردانی از تقویت مشاوره های اشتغال و ازدواج تأکید کرد: خانواده هایی را توانمند اعلام کنید که از پایداری اشتغال یا ازدواج آن ها مطمئن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده قم به خدمت رسانی بیشتر به محرومان استان قم

تاکید نماینده قم به خدمت رسانی بیشتر به محرومان استان قم