مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-19سياسي

نماینده مجلس: 5 هزار واحد تولیدی دریافت کننده ارز 4200 تومانی تولیدی نداشته اند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با تاکید بر اینکه رانت برخی افراد در خصوص ارز 4200 به ضرر مردم تمام شده است، گفت: بررسی ها نشان می دهد حدود 5 هزار واحد تولیدی مرغداری و دامداری در حالی ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند که اصلا تولیدی نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه نمایندگان دخالتی در انتصابات خصوصا انتصاب فرماندار ندارند، بهره مندی از مدیران بومی را یک مزیت دانست و گفت: اگر کسانی که برای مدیریت معرفی می شوند در یک جایگاه بوده و توانایی مشابهی داشته باشند طبیعتا نفر بومی برای تصدی مدیریت ارجحیت خواهد داشت.

  وی با اشاره به اینکه اولویت انتصاب افراد در دولت فعلی باید انقلابی بودن، توانمندی و تعهد و تخصص باشد، تصریح کرد: گزینه فعلی فرمانداری ساوه که بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان منصوب شده همه این شرایط را داراست و بزودی حکم فرمانداری او توسط وزارت کشور صادر خواهد شد.

   لزوم نظارت بیشتر بر دستگاه ها نماینده مردم ساوه و زرندیه با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر دستگاه ها گفت: گروه هایی برای رصد دستگاه های مختلف وجود دارد و در کنار آنان خبرنگاران نیز بعنوان چشم بیدار جامعه باید در این زمینه یاری کنند تا بتوانیم تخلفات احتمالی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: 5 هزار واحد تولیدی دریافت کننده ارز 4200 تومانی تولیدی نداشته اند

نماینده مجلس: 5 هزار واحد تولیدی دریافت کننده ارز 4200 تومانی تولیدی نداشته اند