مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-19اجتماعي

هماهنگی برای بازدید زمین شناسان درباره ترک بزرگ در کوهستان هراز


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز گفت: موضوع وجود ترک بزرگ در کوهستان هراز درحال بررسی است و در این زمینه مکاتبه ای با استان انجام شد که هماهنگی برای بازدید زمین شناسان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، خبری مبنی بر وجود ترک در محور هراز منتشر شده و به مردم توصیه شده تا حد امکان سعی کنند از جاده هراز شمال نروند.

  بر این اساس محدوده آب اسک بعد از پلور از مسیر تهران به شمال در جاده هراز در آستانه تخریب بزرگ با سقوط کوه و ناپدید شدن تونل و جاده قرار دارد.

  همچنین یک ترک بزرگ در کوهستان این بخش ایجاد شده  است و هر لحظه احتمال ریزش عظیم وجود دارد که در این زمینه با وجود هشدارهای قبلی هنوز مردم و رانندگان از این محور استفاده می کنند.

  علی نوری پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: این موضوع درحال بررسی است و در این زمینه مکاتبه ای با استان انجام شد که هماهنگی برای بازدید زمین شناسان صورت گیرد.

  وی با بیان اینکه موضوع مهم دیگر این است که این ترک ها دست کم  به چهار یا پنج دهه قبل برمی گردد، افزود: احتمال اینکه زلزله روی این موضوع اثرگذار بوده است هم وجود دارد که در این زمینه تا بررسی نهایی و بررسی زمین شناسان نمی توان اظهارنظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی برای بازدید زمین شناسان درباره ترک بزرگ در کوهستان هراز

هماهنگی برای بازدید زمین شناسان درباره ترک بزرگ در کوهستان هراز