مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-19ورزشي

پاس گرگان، فاتح دربی استان گلستان


در دربی والیبالی استان گلستان، تیم والیبال پاس گرگان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس را با شکست بدرقه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران که روز یکشنبه 28 آذرماه برگزار شد، تیم والیبال پاس گرگان توانست با نتیجه سه بر یک شهرداری گنبدکاووس را شکست دهد.

شاگردان عظیم جزیده در این بازی کاری از پیش نبردند و اگرچه ست سوم را با نتیجه 25بر21 به نفع خود به پایان رساندند، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر18، 25بر 19 و 25 بر23 رقابت را به حریف واگذار کردند.

پاسی ها با این پیروزی به رده هفتم جدول چهارده تیمی رقابت ها صعود کردند و جای شهرداری گنبدکاووس را گرفتند و گنبدی ها نیز به رده نهم جدول سقوط کردند.

به نقل از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تقابل دو تیم در مدت زمان 116 دقیقه انجام شد و طی آن علیرضا عبدی و علی روح افرایی بازیکنان پاس گرگان در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.

محمد ابراهیم زاده، مسعود ذوقی و سید محمد مهدی موسوی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

گفتنی است شهرداری گنبدکاووس در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت ها در سالن المپیک گنبدکاووس از هورسان رامسر پذیرایی خواهد کرد و پاس گرگان نیز مهمان تیم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس گرگان، فاتح دربی استان گلستان

پاس گرگان، فاتح دربی استان گلستان