مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 21:202021-12-19سياسي

ترویج فرهنگ صلح و بخشایش سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ صلح و سازش و بخشش در جامعه برکات بسیار زیادی دارد و در هر جامعه ای که آرامش و صلح برقرار باشد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و اختلافات خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه گذشته در آیین افتتاحیه ستادصبر استان اردبیل که در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ صلح و سازش در آموزه های دینی و آیات و روایات دین اسلام مورد تاکید بوده و ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی بوده اند و از همین رو باید این فرهنگ حسنه در جامعه ما بیش از گذشته رواج یابد.

وی افزود: در سال گذشته حدود 200 هزار پرونده در دادگستری اردبیل رسیدگی شده و علاوه برآن نیز 100 هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان مورد بررسی قرار گرفته و این حجم از پرونده های قضایی در استان حسینی و ولایی اردبیل دور از انتظار است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار زندانی در استان اردبیل وجود دارد که این موضوع زیبنده این استان نبوده و از آنجاییکه بسیاری از پرونده های قضایی به دلایل بسیار کوچک و پیش پا افتاده تشکیل می شود؛ لزوم ترویج فرهنگ صلح و سازی و رضایت بیش از گذشته احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ صلح و بخشایش سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

ترویج فرهنگ صلح و بخشایش سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود