مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 03:002021-12-19سياسي

رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان شیراز برگزار شد


همزمان با سراسر کشور، رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان سپاه بقیهالله(عج) شیراز عصر روز گذشته، یکشنبه 28 آذرماه در جاده شیراز ـ مرودشت و میدان تیر ارتش برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، رزمایش پیامبر اعظم 17 بسیجیان سپاه بقیهالله(عج) شیراز عصر روز گذشته، یکشنبه 28 آذرماه در جاده شیراز ـ مرودشت و میدان تیر ارتش برگزار شد.

فرمانده سپاه بقیهالله(عج) شیراز عصر یکشنبه 28 آذر در حاشیه این رزمایش گفت: امروز رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر تحت عنوان پیامبر اعظم 17 یادبود شهید حجازی آغاز شده است.

مجید علیپور با بیان اینکه این رزمایش همگام با بقیه رده های سپاه در برای ایجاد امنیت و مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمن شکل گرفته است، افزود: تمرین های گردان های بسیج بر اساس نوع تهدیداتی که در حوزه سرزمینی هر رده رزمی متصور است، انجام می شود.

او بیان کرد: مأموریت گردان های بیت المقدس دفاع از کوی و برزن است و هر ناامنی و تهدیدی که از نوع تهدید دفاعی یا امنیتی است، بسیجیان این گردان ها آموزش دیده و در این رزمایش تمرین عملی آن را انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز ادامه داد: مأموریت اصلی گردان های کوثر هم امداد و نجات در حوادث و بلایایی که اتفاق می افتد که در این زمینه فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان شیراز برگزار شد

رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان شیراز برگزار شد